Háttérkép
Korlátozások a T-Szol ügyfélszolgálatain
Korlátozások a T-Szol ügyfélszolgálatain
2020. november 12.
Tájékoztatjuk a T-Szol Zrt. ügyfeleit, hogy a koronavírus miatt november 17. keddtől a T-Szol Központi ügyfélszolgálati irodájában (Fő tér 18/E.) valamint a Síkvölgyi temető irodákban (Síkvölgyi út, hrsz. 01009/12) a személyes ügyintézés kizárólag előzetes időpontfoglalás után lesz lehetséges.

 

A foglalásra az alábbi elérhetőségeken kínálnak lehetőséget:

 

Központi ügyfélszolgálati irodában (Fő tér 18/E.)
- online a www.tszol.hu/online-idopontfoglalas honlapcímen
- telefonon a 34/600-700 számon nyitvatartási időben

 

Síkvölgyi temető irodában (Síkvölgyi út, hrsz. 01009/12)
- telefonon a 34/302-295 és 34/309-166 számon nyitvatartási időben

 

Kérjük a kedves ügyfeleket, hogy amennyiben lehetőségük van rá, az ügyfélszolgálat látogatása helyett továbbra is a nem személyes ügyintézési formákat válasszák (online fiók, telefon, e-mail vagy posta).

 

Az időpontfoglaláson túl az ügyfélszolgálat látogatói számára a szájmaszk használata is kötelező. A várakozóteret és a gyereksarkot lezártuk, az ügyfélszolgálat területén csak az éppen ügyet intéző látogatók tartózkodhatnak, ezért megkérjük a kedves vendégeket, hogy az ügyfélszolgálat bejárata
előtt várakozzanak.

Kérjük az ügyfeleket, hogy a személyes ügyintézésre csak egy fő érkezzen (lakásátírás esetén legfeljebb két fő), valamint az ügyintézés során ügyeljenek az előírt védőtávolságra és a higiéniás előírásokra.

 

Az ügyintézők az alábbi nyitvatartási időben állnak rendelkezésükre.

 

Központi ügyfélszolgálati irodában:
· Hétfő: 7 – 19 óráig
· Kedd: 8 – 14 óráig
· Szerda: 9 – 17 óráig
· Csütörtök: 10 – 17 óráig
· Péntek: 8 – 12 óráig

 

Síkvölgyi temető irodában:
· Hétfő – Péntek: 7:00 – 15:00
· Szombat – Vasárnap: Zárva

 

Nem személyes elérhetőségek:

Központi ügyfélszolgálat

· Online E-Ügyintézés fiókban intézhető ügyek:
o Ügyféladatok módosítása,
o Elektronikus fizetés (bankkártyás),
o Mérőóraállás-bejelentés,
o E-számla igénylése – a regisztráció honlapunk (www.tszol.hu) főoldalán lehetséges, tájékoztató kiadvány a regisztráció menetéről: www.tszol.hu/EugyintezesTajekoztato

· Telefon:
o Távfűtés- és melegvíz-szolgáltatás:
§ 34/600-700 (Ügyintézési vonal; hívható H: 7-19 óráig, K-Cs: 8-16 óráig, P: 8-12 óráig)
§ 34/200-288 (Közvetlen hibabejelentési vonal; éjjel-nappal hívható)
o Temetkezés: 34/302-295 és 34/309-166 (nyitvatartási időben)
o Közterület-kezelés: 34/600-700 (Hívható H-P: 8-16 óráig)
o Társasházkezelés és Ingatlangazdálkodás: 34/316-022

· E-mail: tavho.ugyfelszolgalat@tszol.hu, tavho.hibabejelentes@tszol.hu, temeto@tszol.hu,
tarsashazkezeles@tszol.hu, kozteruletkezeles@tszol.hu, ingatlanhasznositas@tszol.hu

· Posta: 2800 Tatabánya, Fő tér 18/E.

 

Síkvölgyi temető iroda
· Telefon: 34/302-295 és 34/309-166 (nyitvatartási időben)
· E-mail: temeto@tszol.hu
· Posta: 2800 Tatabánya, Győri út 23.

 

A T-Szol Zrt. folyamatosan követi a koronavírussal kapcsolatos helyzetet, és a hivatalos ajánlásoknak megfelelően hozza meg további intézkedéseit. A társaság mindent megtesz annak érdekében, hogy továbbra is biztonságos és zavartalan szolgáltatást nyújtson ügyfeleinek.

 

Kérjük szíves együttműködésüket, mindannyiunk egészségének megőrzése érdekében.

További híreink

Új kérdőív elérhető!
Kérjük, töltse ki Tatabánya város fejlesztési stratégiájának megújításáról szóló kérdőívet!