Háttérkép
Ügyintézés előzetes bejelentkezéssel
Ügyintézés előzetes bejelentkezéssel
2020. november 20.
Hétfőtől (november 23.) csak időpontfoglalással fogadja az ügyfeleket a polgármesteri hivatal ügyfélszolgálata.

A tatabányai polgármesteri hivatal ügyfélszolgálatán egy hete bevezetett intézkedések tapasztalatai alapján, valamint a járványügyi helyzetre tekintettel módosul az ügyintézés. A cél a járvány terjedésének, valamint a személyes kontaktusok számának csökkentése rendjében.

Hétfőtől személyes ügyintézésre csak előzetes bejelentkezés alapján van lehetőség.

Időpontot foglalni az Elektronikus időpontfoglaló rendszeren lehet online (link a cikk alján) vagy telefonon lehet (34) 515-730

A Polgármesteri Hivatal Fő tér 8. sz. alatti bejáratánál megtalálhatók a leggyakrabban használt nyomtatványok, illetve azok fogadására gyűjtő ládák. Itt személyes kontaktus nélkül szerezhetők be a kérelemnyomtatványok, illetve nyújthatók be a kérelmek.

 

A kérelmek kitöltéséhez a szakirodák segítséget nyújtanak, az alábbi elérhetőségeken:

városüzemeltetési ügyek: (34) 515-753

hatósági ügyek: (34) 515-730 hatosagiiroda@tatabanya.hu, elektronikus kapcsolattartás: https://epapir.gov.hu   KRID:405049904

birtokvédelem: (34) 515-787

kereskedelem, iparigazgatás: (34) 515-750

hagyaték:(34) 515-749 és (34) 515-789

címnyilvántartás:(34) 515-774

termőföld kifüggesztés: (34) 515-774

hulladék, állattartás, kút: (34) 515-764

ingatlan közvetítői névjegyzék:(34) 515-741

talált tárgyak: (34) 515-749 és (34) 515-789

közigazgatási szankciók: (34) 515-741

anyakönyvi ügyek: (34) 313-784, (34) 304-852, (34) 511-930, (34) 511-931

szociális ügyek: települési támogatás, gyermekvédelem, köztemetés stb.: (34) 515-762, (34) 515-767, (34) 515 -775

lakásügyek:

hibabejelentés, műszaki problémák (GAMESZ): (34) 515-743

lakáspályázat:(34) 515-760

bérkertek: (34) 515-754

bírósági, végrehajtás: (34) 515-782

lakásbérlet: (34) 515-760, (34) 515-700/347

jövedelemigazolás, lakbértámogatás: (34) 515-760, (34) 515-782, (34) 515-700/347

egyéb lakásügyek: (34) 515-761

 adóügyek: (34) 515-700, Fax:(34) 515-704 adoiroda@tatabanya.hu

 

Az elektronikusan beküldhető űrlapok elérhetők az e-önkormányzat portálon: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap, illetve elektronikus ügyintézés azokban az ügytípusokban, melyekben űrlapot nem rendszeresítettek: https://epapir.gov.hu

helyi iparűzési adó, adóigazolás: (34) 515-708, (34) 515-759

építményadó, gépjármúadó, telekadó: (34) 515-709, (34) 515-700/125. mellék

átvezetési kiutalási kérelem: (34) 515-711

adóbehajtás: (34) 515-772, (34) 515-726

adóellenőrzés: (34) 515-788

főépítészi ügyek: (34) 515-728 foepitesz@ph.tatabanya.hu

településrendezés: Településszerkezeti Terv, Helyi Építési Szabályzat, Szabályozási Terv; szakhatósági állásfoglalások (34) 515-727

településképi véleményezés: konzultáció, bejelentés, településképi vélemény kérés; hatósági bizonyítvány: (34) 515-700/370

projektek, köztéri szobrok, értékvédelem, helyi védelem: (34) 515-700/370.

 

A kirendeltségeken az ügyfélfogadás a kihirdetett veszélyhelyzet idején szünetel. Az ügyfélszolgálati helyiségekben csak azok az ügyfelek tartózkodhatnak, akiknek az ügye intézés alatt áll.

Kérjük, hogy a személyes ügyintézés helyett részesítsék előnyben az írásbeli (postai, vagy gyűjtőládás), az elektronikus, vagy a telefonos ügyintézési formákat, ügyeiket személyesen csak abban az esetben intézzék, amelyben azt jogszabály kötelezővé teszi, vagy az más okból elengedhetetlen. Erről a fenti telefonszámokon egyeztethetnek a hivatal munkatársaival.

További híreink

Új kérdőív elérhető!
Kérjük, töltse ki Tatabánya város fejlesztési stratégiájának megújításáról szóló kérdőívet!