

2020. december 30.
Közérdekű
Január 1-től Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.
A pandémiás időszakban különös fontossággal bír, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat.
A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:
- segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;
- technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;
- ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;
- kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;
- intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;
- SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.
Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.
Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait.