

Mint azt Pécsi Norbert Sándor kommunikációs osztályvezető az autoszektor.hu portál kérdésére elmondta, ún. ütközési energiaelnyelő modul fedezetében végezték a munkájukat a szakemberek. “A munkaterület előtt két helyen is előjeleztük a terelést, két lépcsőben 100, illetve 80 km/órás sebességkorlátozás volt érvényben. Az energiaelnyelővel felszerelt narancssárga teherautón ráadásul külön fénytechnika figyelmeztette az autósokat, ezen kívül két változtatható jelzésképű, az autópálya felett található digitális kijelzőn is előre felhívtuk az autósok figyelmét a munkavégzésre. Sajnálatos módon mindezek ellenére egy autós nekihajtott a munkaterületen dolgozó kollégáinkat védő teherautóba. Az energiaelnyelő viszont ellátta funkcióját, így szerencsére nem történt személyi sérülés. Az ilyen esetek miatt indítottuk el néhány éve „Biztonságunk az Ön kezében van” című közlekedésbiztonsági kampányunkat, ugyanis 2000 óta 17 kollégánkat vesztettük el munkavégzés közben, munkaterületen, figyelmetlen autósok miatt. Ráadásul gyakorlatilag hetente történik ehhez hasonló eset a gyorsforgalmi útjainkon. Ezért is kérjük, hogy a közlekedők figyeljék a fentebb is említett előjelzéseket, a munkaterületekre vonatkozóan nem véletlenül vannak kint ezek a táblák és információk, és ami fontos, időben kezdjék el a besorolást az elfogyó sávból” - fogalmazott Pécsi Norbert Sándor. fotó: illusztráció