Háttérkép
Felfüggesztik a személyes ügyintézést
Felfüggesztik a személyes ügyintézést
2021. november 30.

A koronavírus-járvány terjedése miatt 2021. december 1-től
a T-SZOL Zrt. Központi Ügyfélszolgálati Irodáján (Fő tér 18/E.) szünetelteti a személyes ügyintézést. A Fő téri iroda 2021.12.01-től újabb intézkedésig zárva tart.

A Temetkezési Ügyfélszolgálat irodája (Síkvölgyi temető, 3-as kapu) nyitva tartását nem
korlátozzák, de a sírhelymegváltással és sírhelymeghosszabbítással kapcsolatos ügyeket elsősorban telefonon bonyolítják le.
Személyes ügyintézésre a síkvölgyi irodában kizárólag telefonos időpontfoglalást követően van lehetőség. Előzetes időpont-egyeztetés nélkül nem fogadják az ügyfeleket.

Időpontfoglalás: 34/302-295 és 34/309-166 (hétköznap 8.00-16.00) temeto@tszol.hu
A személyes ügyintézés helyett az alábbi ügyintézési formák közül választhatnak:
távfűtés- és melegvíz-szolgáltatás: 34/600-700 (Ügyintézés H: 7-19 óráig, K-Cs: 8-16 óráig, P: 8-12 óráig) tavho.ugyfelszolgalat@tszol.hu

közvetlen hibabejelentési vonal (éjjel-nappal hívható): 34/200-288 tavho.hibabejelentes@tszol.hu

közterület-kezelés: 34/600-700 (H-P: 8-16 óráig) kozteruletkezeles@tszol.hu

társasházkezelés és ingatlangazdálkodás: 34/316-022, ingatlanhasznosítas@t-szol.hu, tarsashazkezeles@tszol.hu

Online E-ügyintézés felületen intézhető távhőszolgáltatással kapcsolatos ügyek: ügyféladatok
módosítása, elektronikus fizetés (bankkártyás), mérőóra-állás bejelentése, E-számla igénylés
(regisztrációt követően) a tszol.hu) főoldalán lehetséges, tájékoztató kiadvány a
regisztráció menetéről: https://tszol.hu/szolgaltatas/tavhoszolgaltatas/e-szamla

levelezési cím: 2800 Tatabánya, Győri út 23.
„Társaságunk folyamatosan követi a koronavírussal kapcsolatos helyzetet, és a hivatalos ajánlásoknak
megfelelően hozza meg további intézkedéseit. Társaságunk mindent megtesz annak érdekében, hogy
továbbra is biztonságos és zavartalan szolgáltatást nyújtson felhasználóinak.
Kérjük szíves együttműködésüket mindannyiunk egészségének megőrzése érdekében!
Az esetleges kellemetlenségért szíves megértésüket és türelmüket kérjük!” – szerepel a szolgáltató közleményében.

További híreink

Új kérdőív elérhető!
Kérjük, töltse ki Tatabánya város fejlesztési stratégiájának megújításáról szóló kérdőívet!