

E-mail: tos.boglarka@tatabanya bero.lilla@tatabanya.hu
A Polgármesteri Hivatal Titkárság szervezeti egységének csoportjai biztosítják a Hivatal zavartalan működéséhez szükséges személyi feltételeket.
Személyügyi Csoport
- Kezeli a Hivatal által használt személyügyi nyilvántartó programot, tárolja a hivatal dolgozóinak személyi anyagát, intézi a juttatásokhoz kapcsolódó illetmény-számfejtési feladatokat.
- Nyilvántartja a dolgozók munkarendjét és munkaidejét.
- Előkészíti a pályázatokat és álláshirdetéseket, elvégzi a jelentkezőkkel kapcsolatos ügyintézést.
- Szervezeti támogatóként részt vesz a teljesítményértékelési feladatok ellátásában.
- Képzési referensként közreműködik a továbbképzések, a közigazgatási vizsgák szervezésében.
Iratkezelési Csoport
- Elvégzi a postai küldeményekhez kapcsolódó feladatokat.
- Ellátja a Hivatal belső kézbesítési, külső postázási, iktatási, irattárazási és selejtezési feladatait.
- Kezeli a Központi Irattárat.
Általános feladatok
- Biztosítja a recepció szolgálatot.
- Üzemelteti a Hivatali gépjárműveket.
- Vezeti a bélyegző nyilvántartást.
- Koordinálja a foglalkozás-egészségügyi tevékenységet.
- Felügyeli a tűz- és munkavédelmi szabályok betartását.